Historia marki Hakii jest stosunkowo krótka, gdyż zaczyna się w 2017 roku. Wtedy to firma Havit wydała produkty H Series w atrakcyjnych cenach, które cieszyły się ogromną popularnością na całym świecie ze względu na bardzo wysoką jakość. Objawiała się ona wyjątkowym wzornictwem oraz prawdziwą czystością dźwięku, co przekładało się na znakomite wrażenia korzystających ze sprzętu użytkowników. Dzięki wspaniałemu odbiorowi wśród konsumentów narodziła się nowa marka Hakii, która dociera obecnie do 100 krajów, w tym Polski.

Hakii – marka stworzona z myślą o osobach uprawiających sport

Produkty spod opisywanego brandu mają być odpowiedzią na potrzeby osób uprawiających aktywność fizyczną, które chciałyby, by muzyka towarzyszyła im, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdują. Z tego też względu zarówno głośniki bluetooth, jak i słuchawki bezprzewodowe mają być przygotowane na korzystanie z nich w różnych warunkach oraz okolicznościach. Hakii chce poprzez swoje produkty stworzyć nowy tryb życia dla młodych ludzi. Ponadto skupia się na aktywnościach fizycznych wymagających inteligencji, kontaktów społecznych oraz nie bojących się wprowadzać nowych trendów. Z tego też względu na rynku pojawiły się takie modele słuchawek i głośników bezprzewodowych jak: G1 Pro, Moon, Time, Swift, a także Action, Wake i Wind.

Hakii to młoda marka z wielkimi ambicjami

Jeśli chodzi o parametry oraz właściwości tworzonego sprzętu audio nie ustępują one pod żadnym względem produktom skonstruowanym przez JBL czy Philips. Mimo mniejszej rozpoznawalności opisywany brand może poszczycić się wieloma sukcesami, takimi jak nagrody iF and Red Dot Awards. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, skoro głośniki oraz słuchawki bezprzewodowe Hakii są wodoodporne, a niektóre z modeli także wstrząsoodporne (m.in. Cheer). Ponadto praca baterii pozwala na słuchanie muzyki przed kilka lub nawet kilkanaście godzin bez konieczności ładowania. To, co jednak jest esencją sprzętu audio stworzonego przez Hakii, to czystość dźwięku oraz bardzo zadowalający bas dzięki zastosowaniu szerokiej, dużej membrany oraz szerokopasmowego głośnikowi. Możesz tego uświadczyć, chociażby w serii produktów Mars.